a beautiful day, you will remember me

hej på er.
har bara haft två lektioner idag, spanska och engelska. life is good sometimes. blev lite sång med lena idag också, och jag tror att konserten kommer bli väldigt bra! sitter just nu i basen och väntar på att taxin ska komma, så idag kommer jag hem tidigt, otroligt skönt. slutar tidigt imorgon också, för jag ska till stockholm med några randoms. haha. om jag orkar..det får vi se.  

men vi hörs senare, och nadia, kryapådig för jagsaknardig


robertrobertrobert.

Kommentarer
Postat av: Hanna

HAHA, josse, har du paus på din originalblogg och bloggar här istället? ;)

2009-02-26 @ 14:21:05
URL: http://stentorparn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0