dolphins vs. vikings

hej! uppdaterade inget igår för att jag var i Norrköping med basketlaget och kollade på Norrköping dolphins - Solna vikings, finalen. var en otrolig spännade match, och jag skrek utav bara den för att överrösta den fullproppade arenan med norrköpings fans. jag, linn, maryam och några till var de enda som hejjade på solna. de stackarna. resten av arenan satt och skrek och buade ut solna för att de skulle missa, och det kallar jag osportsligt. så jäkla dåligt! det slutade med att norrköping vann med 78-77. helt sjukt jämnt var det, när de var två sekunder kvar så gjorde de mål.

idag har det varit en förjävlig dag rent ut sagt. kom hem så sent igår så det blev inte mycket sömn i natt. har varit irriterad, trött, seg, och allmänt ful känner jag. men jag ser ljuset i min mörka tunnel, -morgondagen. jag laddar upp inför imorgon, då blir det massa sång och tidig hemkomst.

(bilder och en och annan video coming up imorgon)

Kommentarer
Postat av: Nathalie wijk!

Jag har en frågestund i bloggen! Finns det något just du vill veta? isåfall fråga på =)

2009-03-06 @ 22:00:37
URL: http://scherzinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0