it was awesome but we lost it

hallå.
har precis kommit hem från nyköping där vi hämtat upp emelie.
åt skitgod mat gjorde vi också. chicken teriyaki och bläckfiskringar.
i luv it. idag gjorde jag min svenska redovisning också.
skulle ju gjort den för längesen (22 Januari om jag minns rätt?)
men det har hela tiden kommit något emellan. och jag blev faktiskt
jättenöjd med den! tog bara allt som det kom i huvudet liksom.
as skönt att det bara flöt på. så det gjorde jag bra måste jag säga.
nu ska jag och emelie lägga oss och kolla på nån film eller nåt.
grattis till min mormor också, som fyller 60 idag.

jag vet, tråkigt när jag inte har några bilder. sry.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0