no one can do it better

hey you.
har nästan precis kommit hem, vi har varit ute
 och ätit med familjen Qvarfordt.
söndagskväll = ångest. så känner vi väl allihopa skulle jag tro?
mer eller mindre. ja, imorgon är det ny vecka, nya tag.
hoppas det blir lite vårväder imorgon, då blir jag glad.
skönt iallafall att det börjar bli ljusare och ljusare varje morgon nu.
Åh, jag vill att det ska bli vår nu så man kan få klä sig i snygga vårkläder!
Jag köpte lite nytt i lördags när jag var i eskilstuna, lite småsaker till våren bla;
jeansjackan från ginatricot och äntligen wayfarers
typ två/tre år efter, men äsch dom är ju så snygga.
sen mest en massa linnen. tyvärr mest överdelar...
hittar aldrig några skjorts som är sådär
perfekt snygga som jag vill ha dom. gärna lite slitna,
men dom flesta ser ju bara "fejkslitna" ut, haha.
i-landsproblemet numero uno. imorgon ska jag försöka fixa klipptid,
har ju lovat mig själv att klippa det med två månaders mellanrum,
man vill ju hålla det fräscht, och nu är det två månader sen sist så..


bild på nicole för att hon är snygg.
och för att jag inte hade nån annan duglig bild.

Kommentarer
Postat av: Hanna

IIHHHH, längtar tills den riktiga våren sätter in! Med fågelkvitter på mornarna, solljuset i ögonen när man går till skolan (solbrillor på förstås!) och att det finns en chans till solning på taket. HAHA. Puss på dig!

2009-03-01 @ 21:50:07
URL: http://stentorparn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0